Masivul Ceahlău

Masivul Ceahlău
Msivul Ceahlău

Tuesday, February 13, 2018

Marea Carpatina

     Sambata am urcat pe Ceahlau prin Jgheabul cu Hotar, de la Stanca Dochiei am intrat putin in ceata si a inceput greul pe urcare, zapada a fost destul de mare si cu gheata dedesubt, bineinteles ca nu am avut coltari la mine. Urcarea pana la schit a durat 5 ore insa a meritat pentru ca inainte sa urcam pe Jgheabul lui Stelea ceata a inceput sa se risipeasca. Diferenta de nivel a fost de 894m iar sus a fost spectacol de ceata, lumina si nori. 
     Zapada a fost proaspat ninsa, proaspat viscolita si bineinteles neumblata pe anumite trasee, ne-am propus sa mergem la apus spre Jgheabul lui Voda insa fara succes, nu am avut rachete de zapada iar o distanta de vreo 30-40m am parcurs-o in vreo 15 minute, cand eram in zapata aproape pana la brau, cand eram in patru labe ca sa evit o noua impotmolire, asa ca am renuntat la Jgheabul lui Voda si ne-am bucurat de Marea Carpatina si apusul spectaculos.
















No comments:

Post a Comment